Sunday, April 5, 2009

Sony DSLR a 300

Wah, bergaya nya pakai camera tu, dulu en selalu je tgk org pakai and capture pakai camera tu now nahh ambik kau sekarang benda tu dah menjadi milik aku. Hak aku, siap abah ckp lagi menda tu Barang aku weh. Confirm!. Masa nak benda tu aku punyalah sebut je memanjang sampai sakit telinga abah, then abah pun beli. Hah, korg tahu masa nak beli tu aku tak sabar gyle sampai hp aku pun aku tinggal kan kt rumah, punyalah best woo detik tu.

Masa dah sampai kat kedai en, abah survey dulu pastu kiteorg blaa g kedai second ni, haha dpt weh cerita dia punyalah panjang mula2 nak ambil yg Sony a 200 but org tu ckp a 300 lg bgs, agaklah kalau beli double lg murah. Murah apa kebendanya sampai RM 2500 kot, akseseori nya sekali pergh dalam lingkungan RM 3000 juga tu. Pergh dah lah beli masa nak tutup kedai en, masa beli ada 5 org lah nak repair camera murah dia tu (jht nya aku) pastu marah2 org tu tak pasal dah rude then kasar, kesian org yg kene tu sampai menangis kau tahu tak? Bongok kalau tak reti guna camera jgnlah guna samapi jadi mcmtu, Grr! Pape jelah aslkan aku dapat yg aku nak.

Balik dalam pukul 10.30 pm dengan hati yg gembira dan senang hati. Btw dia lah kawan aku yg menemani aku seumur hidup, dialah tempat aku luahkan segalanya dialah SONY DSLR a 300



1 comment: