Monday, April 13, 2009

Shitt Day & shame to HIM

Tadi waktu Sciene period kan, kelas aku semua masuk LAB setiap hari Isnin pagi-pagi lah sudah kebiasaan lah tu en, Belajar pasal reproduction about plant. Haha, lawak lah because ada satu time ni aku dkk kat meja LAB then bawah meja tu ada laci. Aku suka letak pensil, pen, paper and sometimes wallet aku. Haha, aku suka letak benda tu kat dalam laci because:-

1. Senang nak cari dekat je dengan aku nnt tak lah berlaku kehilangan or sebaliknya
2. Waktu teacher ajar tu aku suka mengira, menulis or menconteng kertas yang aku bawa
3. Salin nota dekat buku Biru aku
4. Gigit pensil or pen (Yeah, my habit) so what?
5. Badan aku ni tak suka tegak je dia suka bergerak ke sana-sini.

That the reason, ok the story is started. When my teacher teacher Rosmina pergi mengambil Green Bean kitaorang ditugaskan membuat sedikit kerja dalam Science Process Skills Book, yeah i'm done do it of it and aku started buat habit aku yang kt atas tu en, tetiba dtg cikgu dislplin, TADAAA! Suprise kononlah.

Aku tak takut pun buat apa kan? Then dia masuk dengan bangga nya then kebetulan tu aku started buat habit aku yeah then dia dtg and hampiri aku then tengok. Pastu aku tengoklah balik muka dia. Dia tetiba cakap lah "hey awak bangun!. Bangun saya cakap". Aku pun bangun. Pastu dia cakap lagi "Tengok tangan awak kiri dan kanan". Aku pun hulurkan lah supaya dia tengok then dia nak check lagi dia cakap mcmni "tengok pocket awak kiri kan kanan" aku bagi dia tengok pastu dia tanya lagi "apa ada dalam pocket awak?" Grr, aku pantas ckplah "Wallet sayalah!" then dia blaah keluar pergi mcmtu je. Hish, aku tak marah lah but nak cakap je aku ni bukanlah bangang sangat nak bawa HANDPHONE ke sekolah pastu aku ni tak ada masa pun nak main Handphone, handphone aku pun aku biar je until batery kong :p

Haih, disebabkan dia punya pasal satu kelas tanya aku, hish dah lah kedut pastu malu lak tu. Aiman ckp en ntah pape ntah mcm bengong je, Haha nasib ada aiman. Sayang kau Aiman, Anis Surina pulak cakap "cikgu tu ada kat mana-mana je, dia nak check org" Haih Salina cakap pulak " dia ingat kau main Handphone kot padahal kau tengah kira duit en" Haih, bongok lah cikgu tu nasib lah aku ni bukan jenis mcm Umar suka buat tangan letak atas dahi pastu urut (trademark Kedut bhai). Haha, pastu lepas case ni aku terus lah belajar seperti biasa.


Ps, dah berapa kali dah cikgu tu kedut dengan aku. Haha, malu gyle dia.

3 comments: