Sunday, April 5, 2009

Selamat Hari jadi ma :)

Tik tok tik tok, masa berlalu dengan pantasnya tanpa aku sedari. Dari aku dalam kandungan perut ibu sampai aku dilahirkan sampai detik ini aku besar. Tak ada orang pun yang sedar betapa peritnya nak jaga dan lahirkan seseorang anak. Bila terfikirkan kembali imbas kembali katanya, sekejap benar rasanya besar. Betul kan? Adakah kamu rasa begitu? Haih, pejam celik pejam celik dah besar. Dah jadi anak gadis tak lama lagi aku nak ambil Penilaian Menengah rendah dan tak lah lama lagi nak masuk asrama atau pindah sekolah baharu.

Itu tak penting, Nak cerita tentang ibu yang saya cintakan sangat ini. No wonderlah kalau orang nak kutuk or nak gelak lah kerana ibu saya it's still my mum. Kalau ibu nak tahu masa nak prepare hari jadi ibu tu kan adik punyalah berfikir macam mana nak suprise kan ma, fikir punya fikir tengoklah isi kandungan wallet adik. Ada duit around RM 50+ lah, akhirnya dapat juga ilham nak beli cake yang berharga RM 36.90 tak silap lah. Pastu dalam perjalanan nak balik tu, adik fikir lagi nak buat apa. Planning adik nak black out kan rumah kita haha, idea tu jadi last last kan ma kan.

Masa adik tgh siapkan nak buat prepare ma punya birthday tu adik beringat kawan adik yang bernama Linda. Hmm, Linda, rindunya dekat dia Harap dia dekat sana bahagia ok. Haih, lain pulak jadi. Akhirnya kitaorg sambut ibu punya birthday masa maghrib haha, maghrib pun oklah kerana masa tulah paling best best dapat berkumpul ramai-ramai semua ada. Best sgt pastu abah cerita lah pasal zaman dia dulu, sedih lah juga, lawak pun ada. Haha

Photobucket
Memotong cake

Photobucket
TADAAA! so this is the cake yang aku beli for Ma



BTW, HAPPY BIRTHDAY PUAN SABARIAH BT MOHD AMIN YG KE 50TH,

No comments:

Post a Comment