Sunday, May 10, 2009

Let's meet HIM

Syed Muhammad Adam



Weyh, don't think you are a good man. Such a angel kononlah. Yeah, sorry to said this, last kau message aku kan on 4 May 2009. Aku simpanlah weyh message kau but bukan kerana sayang but FOT THE PROOF TO SHOW AT MY FRIEND. Haha, aku pun tak suka mention nama orang tau but once aku dah sakit hati gila aku akan tahan until this part aku rasa dah tak tahan lagi.

Fyi, sejahat-jahat aku kan, i think i'm not like you. In front talk nicely but at the back talk BADLY. What the hell man, Kau tu dah lah lelaki buatlah cara macam lelaki ni macam PONDAN Je or kau tu two in one. HAHAHA:))

Haha, aku dah pulangkanlah present kau tu, to me setakat rantai berhuruf "A" tu berharga RM 10 aku boleh beli seratus lah plus bear kau tu pun aku boleh beli lagi besar dari tu. Haha, kau tu buruk siku lah SYED MUHAMMAD ADAM and moreover kau tu kawan tak berhati perut kan? THE PROOF kau sendiri kutuk WAFIQ @ FIQUE ckp "I kwn dengan dia pun terpaksa" then Fique masuk Rugby kan Fique, kau tahu Fique dia ckp apa "Badan kurus mcm tu masuk Rugby" Yeah plus dia juga ada kutuk Syazwan dia ckp mcni "syazwan tu dulu, buta huruf, tak reti baca & eja sekarang dah pandai" WEyh, asal dengan kau eh, Hidup juga jantan yang tak puasa hati dengan jantan. Kalau kau perempuan takpe ni BOY, gila kan. Eiiiii, geli bhai.

Now kau bangga dengan scandal kau tu, sikit-sikit scandal, kalau mak bapak kau mampos pun kau pentingkan scandal ke? Ada ke scandal kau kasi duit kat kau, Weyh kau tu suka SHOW OFF lah, ckp besar konon padahal bapak kau just bekas chef bhai. Kalau anak menteri, Dato' or Dr takpee just OMG! Haha, pastu nak perli org sana sini. Cermin diri tu sikit yeah BOY


Dah geram sgt kan aku buatlah jadi mcni

Kau kan suka PINK


THE LAST ONE


Sekali KAU BUAT AKU MCM TU, BERIBU KALI AKU FUCK KAU LAH. AKU TAKKAN MAAFKAN KAN KAULAH JANTAN

1 comment:

  1. hey bitch, kau kutuk kawan aku tahu ? haha bangang gila berani buat macam ni. LOOSER kot kau ni main kutuk kutuk EX-BOY-FRIEND-dalam-blog kan, siap kutuk scandal dia lagi tu. jeles ke adoyy. hee. takpe mamat ni kan budak baik. dia tak suka nak tambah tambah dosa ni. ha-ha-ha. sabar tu kan separuh daripada iman ? yang mengata berat sebelah kiri, yang mendengar berat sebelah kanan. itu lebih bagus bukan ? takkan lah kau tak belajar pasal semua ni, budak aliran agama ni weyh !

    haa-haa-haa

    *smile*

    ReplyDelete