Sunday, March 15, 2009

Hari Sukan SMK Seri Indah

Pada tanggal 11 Man 2009, telah berlansung hari sukan SMK Seri Indah di Stadium Uniten dkt UNITEN. Pelbagai acara telah berlangsung, acara pertama ialah Kawad kaki unit uniform dan perbarisan rumah sukan. Hishh, korg tahu tak kawad punya panas dah lah tu pengetua buat hal, dia kata tak nak ucap panjang-panjang but dia ucap juga panjang-panjang tambahan lagi dia asyik ulang je ayat sama. Sakit hati aku dibuatnya rasa macam nak tampar je muka dia but tak boleh kan kerana dia seorang pengetua so kena lah hormat dia, pastu lepas habis kawad tu paham-paham jelah ada acara lari, aku pun masuk lari 4x400m sambil menunggu acara tu berlangsung aku pun capture lah several gambar before aku tukar baju sukan (gambar tu boleh tengok dkt bawah nanti).

Acara first 800m, second 4x400, 4x400 punya acara saingan dia sengit lah jugak, group aku dapat tempat ke-3, haha kira ok lah tu kan tu pun cari orang last minute tahu tak. Kesian dekat cikgu yang mencari pelajar-pelajar akhirnya berbaloi juga, at least dapat juga mata & hadiah (dpt ke?) Haha, sukan tu berakhir pukul 12.45 tengahari tak silap aku la, JOHAN rumah sukan tahun disandang oleh rumah sukan UTARID iaitu rumah sukan aku (weh, bangga weh) ceh, terkilan gak sebab perbarisan & gimrama tak menang but nasib lah BSMM dapat no 3 even kiteorg byk buat kesalahan :)) Bersyukur pada ALLAH yang bagi rezeki masa tu, Allah je tahu mcmne pagi-pagi tu aku bersusah payah menjahit baju BSMM punya lencana :)) Heheeee


Photobucket
Haa, ni after perbarisan (with Nyna)


Photobucket
After sukan & while waiting my bro


Photobucket
With Jenyew, lucky he over there

No comments:

Post a Comment